poniedziałek, 25 marca 2013

Jestem !

Tak wiem należy mi się strzał między oczy za to że tak olałam bloga ,niestety nic konkretnego na swoje usprawiedliwienie nie mam,ciągle coś mi wypadało (w sensie zajęć ) a jak miałam wolne to mi się nie chciało wolałam sobie zrobić detoks od tych kosmetyków które tak na marginesie powieszają moje zmarchy i parchy!
Depresje moją pogarsza fakt że za oknem zima! Ja mam serdecznie dość! Wiosno przybądź!!!


Makijaż-nie tam żaden odkrywczy ani genialny ale najważniejsze że w końcu coś zrobiłam :)

34 komentarze:

  1. Ale powróciłaś w pięknym stylu i to się liczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też zrobiłam sobie odpoczynek od bloga. Każdy od czasu do czasu potrzebuje czasu tylko dla siebie ;). Mnie już dobija ta zima, chcę wiosnę!!! Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boski !!!
    czemu ja tak nie umiem :(((((
    buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu Ty to masz talent! Strasznie podobają mi się Twoje makijaże. Są takie precyzyjne i dobór kolorów piękny! Masz też świetnie wyregulowane brwi.
    Buziaczki:****

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się bardzo podoba :) robisz świetne makijaże w fantastycznych kolorach, ekstra techniką i zawsze czekam na Twoje makijaże :)
    Ale rozumiem, że brak Ci sił i chęci, mnie też ta zima za oknem dobija :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosenny look. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. łochh... jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wiosenne kolorki super!!!
    Mam nadzieję, ż etym makijazem przywołasz wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko :) uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak taka świeża wiosenna laka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała żeby już wiosna przybyła, a tu niestety za oknem załamka ;p
    Ja też nie mam czasu żeby co chwila pisać i robić zdjęcia na bloga.
    Buziaczki :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny makijaz, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nice make-up :)

    do you want to follow each other ?
    let me know : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! dałaś czadu! super! :) 100% wiosny ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. mamy maj !! może jakieś nowe wiosenne makijaże???? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie:) Uwielbiam kolorowe makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super makijaże, zostaję tu na dłużej :) Tylko do pracy rodacy, już czerwiec! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, w takim razie trzymam kciuki aby wszystko pozytywnie zakończyło się i aby na świat przyszedł zdrowy dzieciaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana ciągle czekam na Twoje prace :) Polecona przez Ciebie baza ArtDeco świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. o WoW przepiękny !
    wiem, że nikt nie lubi zostawiania linków do siebie, ale u mnie teraz jest Mikołajkowy konkurs ze świetną nagrodą - może się skusisz :)

    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń
  21. lanie Ci się należy ... :P

    wracaj!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  22. super kolorki do niebieskoego oczka;) ja też ostatnio szaleje z kolorami;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić konsole fryzjerskie i jeszcze konsole fryzjerskie wolnostojące. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń