sobota, 10 listopada 2012

Ciemniej niż zazwyczaj

Troszkę ciemniej niż zawszę aby Wam się nie znudziło ;-) lubię czasami makijaże baaardzo ciemnie a uwielbiam brązy! Jeszcze rok temu malowałam się tylko kolorami, brązy wydawały mi się nudne niczym nie wyróżniające się,moje zdanie zmieniło się jak miałam bardzo mało czasu na makijaż przed pracą,chwytałam za brązy i odkryłam jakie są piękne! Każdy odcień jest inny i za razem wyjątkowy! Teraz  to one stanowią podstawę mojego dziennego makijażu ;-) Oj mam nadzieje że nie zanudzam,nawet nie wiem czy ktoś to czyta...

P.S Jeśli ktoś ma jakieś prośby co do makijażu lub pytania proszę pisać ;-)


Buziaki :*

16 komentarzy:

  1. Jakie ty masz oczko śliczne:) A makijaż super:0 ja bym się nie umiała tak pomalować;/ Wyglądałabym zaraz jak ofiara pobicia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyglądałam jak ofiara przemocy w rodzinie ;-) dlatego zmyłam makijaż przed wyjściem ;-)

      Usuń
  2. piękny makijaż, przejście kolorów jest perfekcyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki ciemny makijaż świetnie wygląda z Twoją jasną tęczówką. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemnie kolorki fajnie wyglądają przy jasnej tęczówce,dziękuję ;-)

      Usuń
  4. faktycznie już nieco przyzwyczaiłam się do kolorowych makijaży a tutaj tak mrocznie :) co nie zmienia faktu że mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właściwie mogłabyś wypisywać listę kosmetyków których użyłaś, byłoby łatwiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny !! bardzo podoba mi się takie ciemne wydanie Twojego patrzałka :D

    PS. pamiętam, że byłam kiedyś obserwatorką Twojego bloga, ale na dłuższy czas ucichłaś i myślałam, że już z niego zrezygnowałaś :(

    OdpowiedzUsuń
  7. xoxo, I did similar a week ago :-o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje kochana za przemiły komentarz ...:)...
    twoje oczy w każdym kolorze wyglądają zjawiskowo !:P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja sobie ostatnio zrobiłam taki tylko zamiast czerni użyłam brąz, efekt nie taki jak u Ciebie ale też fajny :) pozdrawiam :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE MIKOŁAJKOWE :)
    All About Fashion and Style

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne jak zawsze, powtarzam się... :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń